.

.

torsdag 14 januari 2016

För kallt?

Sitter här i soffan inlindad i en filt, fortfarande iskall om benen trots att jag har varit hemma i 45 minuter nu.
Jag har varit på jobbet på plus samtal (som man uppenbarligen måste ha fast man inte varit där på 2 år, dessutom uppfyllde jag målen!!!! Vilka mål??)  när vi gick därifrån såg vi bussen åka förbi så vi gick hem, det är inte så himla farlig, tar 30 minuter ca.
men när vi kom hem fick jag otrolig ångest då det faktiskt var kallt i åkpåsen och Nellis händer var iskalla trots vantar och att hon legat nere i åkpåsen.
Jag la på åkpåsen igen och lät henne ligga tills nu då hennes händer var varma igen.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)