.

.

måndag 18 januari 2016

Det har minst sagt varit en konstig dag idag.
Vi gick och hälsade på Hanna och Freja idag och det var super kul, vi har inte umgåtts sen innan jul och det känns som en evighet då vi brukar träffas varje dag.
Vi gick hem lagom tills tjejerna skulle sova middag och Nelli somnade på vägen hem.
När jag kom hem fick jag extrem yrsel, jag har haft det förut med och det har tydligen nåt med kristallerna i öronen att göra. Jag la mig på soffan och försökte vila men då vaknade Nelli och gall skrek så hon fick ligga med mig i soffan men flera gånger vaknade hon och skrek lika hysteriskt. Tillslut var ag tvungen att resa på mig och börja med mat till killarna då vi ska i väg på bandy träning men då bröt hon ihop fullständigt och betedde sig faktiskt lite läskigt då hon skrek hysteriskt och kröp runt på golvet.
Robin kom och pratade med henne, då började hon skratta men efter en minut fortsatte hon att skrika igen.
Hon fick middag med killarna och åt två stora portioner och var glad som ett solsken och så fortsatte det hela kvällen.
Micke tänkte att hon var hungrig men reaktionen känns för extrem och hon år lunch vid 11 och det här hände vid tre men det kanske var så enkelt.

Medans killarna tränade bandy gick jag och Nelli på ica maxi och jag passade på att läsa på olika hårprodukter och prova smink, det hinner jag aldrig när Micke är med för han är så stressad jämt.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)