.

.

torsdag 31 december 2015

Nyårsafton

Vi hade en stressig dag på nyårsafton då vi for runt och handlade allt, tjugo i ett släppte Micke av mig hemma och åkte iväg och jobbade.
Robin och jag lagade mat, dukade och städade.
Utan Robin hade jag aldrig klarat att hinna i tid då gästerna kom klockan fyra.

Barnen härjade värst hela kvällen, lite väl uppspelta kan man säga.
Leo satt med och åt meddag men sedan satt han mest på sitt rum och spelade.
Nelli fattade tycke för Mari som hon knapp känner och satt hos henne hela kvällen, hon hämtade både fockor och böcker.
Tyvärr lyckades jag inte få ett enda bra kort på henne på hela kvällen, hon rör sig varenda milli sekund så alla kort blir suddiga vilket var tråkigt då hennes klänning är det vackraste jag någonsin  sett.
Vid 22 tiden gick jag upp och la henne och hon somnade på en gång.

Båda killarna var riktigt rädda vid tolvslaget men sen sprang Robin ut till Micke iaf.
Men Leo gick in och satte sig på toa tills det värsta var över.














vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)