.

.

fredag 18 december 2015

Akuten och skilavslutning

Ja den här julavslutnings dagen blev inte riktigt som jag hade planerat.
Vid 12 tiden på dagen var Nelli jätte dålig och jag kunde inte sluta gråta av oro så jag och Micke åkte till akuten där de tog  in henne och inhalerade henne till hon började må bättre och efter 5 timmars inhalationer fick vi åka hem med några kortison tabletter som vi kunde ge henne om det skulle bli sämre igen. De tog även blodprover för att ute sluta saker och kom fram till att det bara var ett vanlig virus.
Den här gången var Nelli super duktig och inhalerade jätte duktigt varje gång.
Vi åkte hem och hann äta en ganska mysig middag med killarna iaf även om jag hade velat vara hemma när dom kom och firat lite.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)