.

.

lördag 21 november 2015

Vilken underar dag

Solen skiner och det är frost i gräset, inte ens att jag mås skit kan dra ner humöret en sån här dag.
Nelli har gnällt hela natten det har varit helt galet amtidigt som man blir orolig undrande över vad det är. Hon har sparkats slagits och klöst sig på magen och dragit i blöjan så jag oroade mig att masken var till baka men jag kunde inte se något i morse.
Men hon har varit otroligt glad hela förmiddagen och lekt lekt lekt och busat.
Micke och jag har varit i stan en snabbis och bytt en jacka till Nelli som visade sig vara förliuen när det var dags att börja använda den.
Nu sover hon och jag ska passa på att vila för jag har galen huvudvärk och när hon vaknar ska vi åka till Mickes moster på middag.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)