.

.

torsdag 5 november 2015

Vilken jävla dag

Jag är så trött och less......
När Nelli har griniga perioder oavsett anledning så är hon så fruktansvärd att jag vill skjuta mig.
Micke sa i morse att vi triggar varann jag och Nelli och ja kanske men seriöst........
När jag kommer hem från gymmet så vill hon att jag lyfter upp henne vilket jag gör, sen sätter jag ner henne och då gnäller/gråter hon så jag lyfter upp henne igen och ber Micke hålla i henne så jag kan ta nåt att äta och lite kaffe men då gnäller hon och vill tillbaka till mig så jag tar henne igen. Micke gör sig i ordning och går till ytterdörren och jag ställer ner Nelli för att säga hejdå och för att sedan gå ut i köket och göra frukost då kastar hon sig ner på golvet igen och skriker var på jag utbrister frustrerat
Åååååhhhhh, ja vi kanske triggar varann men att inte ens kunna  göra en macka utan att hon ligger på golvet och skriker det gör en irriterad.

Idag var det dessutom fotografering på öppnaförskolan och vi hade bokat tid kl 10, jag hade tänkt göra i ordning henne hemma med det gick inte för hon bara grät men när vi kom dit blev hon glad igen ända tills det var vår tur och jag förstår ingenting, hon brukar aldrig någonsin bete sig så här. Hon klamrade sig fast runt min hals och skrek hysteriskt och vägrade släppa taget, så vi gick ut i köket och åt lite kex för att se om det blev bättre och då blev hon glad så vi gick in och provade igen men så fort jag satte mig framför duken började hon skrika igen så tillslut fick vi gå hem.

Så här skulle hon sett ut minus bodyn och plus vita rosetter i håret


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)