.

.

torsdag 26 november 2015

Vi har varit hos doktorn

När jag vaknade i morse så mådde jag nästan sämre än i går så jag och Nelli gick till doktorn för att se så jag inte hade halsfluss eller  Nelli.
Men såklart var det en virus, det är alltid ett virus.
Och Nelli var inte direkt lätt på vårdcentralen utan gräs mestadels av tiden och blev lite rädd för doktorn också :(
På vägen därifrån satt hon nöjd i vagnen med min telefon och när vi kom hem skyndade jag mig att göra lunch och när jag skulle plocka upp henne ur vagnen för att ge henne lunch så sov hon, fortfarande med telefonen i handen och när hon råkade röra sig böt hon låt på telefonen så därför hade jag inte märkt att hon hade somnat.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)