.

.

fredag 6 november 2015

Man tror att det inte kan bli värre men det kan det!!!!!!

Idag var Nelli och jag med på Leos gympa, jag eller Micke brukar försöka vara med på hans gympa för att han har så jäkla svårt att skärpa sig när vi inte är med.
Men det tycker både jag och Nelli var jätte kul.
Dom hade hinderbana och det var riktigt skojigt att se på Leo.

Men resen av dagen var ett ren helvete, finns inga andra ord.
Det började med Nelli som vaknade på eftermiddagen och skrek i 45 minuter, hysteriskt i falsett och inget jag gjorde hjälpte. Hon körde in båda händerna i munnen och bara skrek så tillsist ringde jag till Micke och grät, för det kan inte vara normalt att en bebis beter sig så här, innerst inne trodde jag det var tänder men ändå tvivlade jag.
Vi ringde till närakuten och fick en tid 19.20 så där rök fredags myset vilket gjorde robin och leo riktigt ledsna.
Men helvetet slutar inte där.........
På eftermiddagen går jag på utvecklings samtal med Leo och på vägen hem får jag ont i magen och det blir bara värre och värre men Micke och jag går och handlar middag och när jag kommer hem börjar jag med maten men sen måste jag springa på toa och där blev jag mer eller mindre kvar resten av kvällen och halva natten med världens magsjuka, så Micke fick åka ensammen till doktorn med Nelli som konstaterade att hon hade fått höstblåsor i halsen igen.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)