.

.

lördag 14 november 2015

Omöjligt att fota en bebis.

Jag tog fram system kameran härom dagen och tänkte fota Nelli ..... Stört omöjligt...
Tog säkert 100 kort varav 90 var suddiga, måste säga att jag saknar tiden då hon låg blixt stilla och det bara var att fota på.
Det finns massa tips om hur man tar dom perfekta bilderna på barn, hur solen ska vara för att inte skugga ansiktet, bakgrundens färger, vind, blixt mm mm Seriöst, vind? ljus? blixt eller inte? Har dom träffa ett barn???  Jag fick inte ett enda kort där hon var stilla.
Robin kom och ville hjälpa till, blev inte ett dugg bättre. Så jag bestämde mig för att följa efter henne, hjälpte inte det heller.
 




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)