.

.

måndag 2 november 2015

En väldigt konstig dag

Leo var otroligt trött och hade ont i huvudet när han vaknade och vid halv 10 ringde hans assistent och sa att han ville gå hem för att han mådde dåligt.
Nelli var så ledsen hela förmiddagen och grät mestadels av tiden och inte ens att Leo kom hem kunde göra henne glad i mer än några minuter så tillslut satte jag henne i vagnen och gick hem till mamma och pappa och hämtade Tuffs och efter bara 10 minuters promenad somnade hon.
Eftersom hon somnade vid halv tio i går kväll och jag väckte henne halv su i morse så trodde jag att hon skulle sova länge men hon vaknade redan vid 12.40 och set är ungefär då hon somnar annars på dagarna.
 Så hon fick lite lunch och sedan gick vi och handlade lite sedan var det  dags för det stora BVC besöket med vaccinationen.
Hon tyckte att det mesta var  super skoj, hon byggde med klossar, lekte tittut och ritade precis som man ska vid sin 1,5 års kontroll och när hon fick sprutan grät hon men bara medans hon stack henne redan när hon tog bort sprutan tystnade hon och så satte jag på henne klänningen och då började hon leka som om ingenting hade hänt. Och vad det var i den sprutan vart jag inte men hon har varit så busig hela eftermiddagen och kvällen och inte förrens vi kom hem från innebandyn vid halv åtta började hon gråta av trötthet.















vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)