.

.

torsdag 10 september 2015

Idag blev det lång promenad på morgonen i skogen och sedan lite lek, eller lek och lek, Mio var inte så där jätte intresserad av Nelli eller av att leka men vi var i parken i 2 timmar vilket kändes bra.
hemma bli hon rastlös så det är inge kul och så har hon en himla konstig vana att bli trött redan på promenaden vid 9 fast hon vaknade vid 7 och jag ville inte att det skulle bli som igår så därför var vi ute och lekte lite.
Nelli somnade på vägen hem och jag har städat i 2 timmar nu, eller städat känn det inte som för just nu ser det nog värre ut än innan jag började.
Jag har burit upp saker på vinden och tagit ner Robin och Leos gamla tallrikar till Nelli och lite leksaker.
Sen har jag möblerat om i skåpen i köket och burit ut blomkrukor i boden så det blev plats i skåpen för Nellis tallrikar.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)