.

.

fredag 4 september 2015

Den här dan är lika dålig som alla andra.
Jag är så trött på att vara sjuk och jag är trött på att Nelli gnäller jämt.
Jag hatar att var sjuk, jag har så galet ont i huvudet att jag inte vet vad jag ska ta mig till, det spränger ut i öronen och bakom ögonen, och jag har sån yrsel att gå och stå är svårt.
Idag gnällde Nelli och gned sig i ögonen så jag la mig på soffan med henne men då ville hon busa så jag satte ner henne igen och då fortsatte gnället så då gick jag ut med hunden i hopp om att hon skulle somna så jag också kunde sova (det är det enda jag vill göra hela dagarna för det är bara då jag slipper huvudvärken) men hon gnällde i vagnen också så då gick vi och träfffade en kompis och hennes dotter. Lika väl som att sitta här och försöka roa Nelli fast det känns som jag ska dö kan jag lika gärna sitta i sandlådan och roa henne, dessutom fick jag världens revligaste sällskap. På vägen hem tvärsomnade Nelli så nu blir det vila i soffan till hon vaknar.

Önskar att jag mådde bra, hon är inne i en helt ortolig period just nu, det känns som hon lär sig nya saker varje dag. Igår kom hon på att hon kan flytta köks stolen dit hon vill.


Idag har Nelli valt kläder.
Det ska börjas i tid.
Hon kom med puma tröjan och ville att jag skulle sätta på henne den så då gjorde jag det sen ville hon ha dregglisen och en ballerina sko.
Skon tog jag av henne lite senare då den inte var så lämplig att ha ute i dag.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)