.

.

onsdag 9 september 2015

Bara 7 grader ute



I dag blev det premiär för höst overallen.
Jag köpte samma som förra året bara för att jag gillade den så mycket och den är jäkligt billig också jag tänkte också att om hon hade börjat gå till hösten kan man bara klippa av fötterna så kan hon ha skor och det känns lite lättare om det är en billig overall.
Men den var inte riktigt lika i tyget, den förra var lite med lockig och denna är med lurvig som det mysigaste gosedjur.
Jag köpte den faktiskt sent i våras då det var jätte kallt fortfarande men hon hade växt ur den gamla så då var den jätte för stor.
När vi gick på promenad i morse gnällde hon och lutade sig frammåt så jag vände vagnen frammåt, men jag tyckte det var jätte hemskt och har ingen förståelse för folk som har framåt vänd vagn. Jag såg henne inte på hela promenaden och jag kunde inte titta på henne när jag pratade med henne, busa och leka funkade inte heller så när hon åter igen började gnälla vände jag tillbaka vagnen.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)