.

.

torsdag 3 september 2015

Årets vinter jacka

I år beställde jag en jacka till Nelli från Zara, jag har faktiskt aldrig beställt nåt därifrån förutle
men jag såg den på en sida och älskade den, hela förra vintern letade jag efter en jacka till Nelli men det fanns bara riktigt fula, kill jackor fanns det massa fina men inga till tjejer.
Jag valde en ljus rosa för då kan vi ha en Elodie Details mössa i år igen men även AIK mössan utan att det skär sig.
Jag tycker att det är bra med en jacka i vagnen då vi har åkpåsen för då håller hon sig varm om benen ändå, nu behövdes det knappt nån jacka förra vintern då den var så varm.
Får se hur det blir i år om detta var ett onödigt köp eller inte.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)