.

.

onsdag 26 augusti 2015

Världens bästa dag

Vissa dagar har man bara en massa energi. 
Sån dag är det i dag.
Nelli somnade på promenaden efter att jag hade lämnat killarna så när jag kom hem började jag att fixa i boden, det är inte klart efter våran stora rensning förra veckan, saker behöver hängas upp osv.

När Nelli vaknade gick vi ner  på baksidan och myste på en filt (vill inte att värmen ska försvinna nu när jag äntligen har fått en altan att vara på).
Mormor och morfar kom förbi med färg som dom hade köpt år mig och efter lite lunch till Nelli började jag att måla staketet på framsidan.
Micke kom hem på efter middagen och då åkte vi och köpte present till pappa/morfar som fyller på söndag, när vi kom hem åkte vi på Robins fotbolls träning.






Galna unge, jag står med ryggen emot Nelli och målar staketet och när jag vänder vig om för att titta till henne kikar hon på mig över kanten på ryggstödet och skiner som en sol.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)