.

.

fredag 28 augusti 2015

Sjuk mamma och pigg bebis.

Ja den här morgonen började ju inte så bra straxt innan 4 vaknade Nelli och var pigg busig och ville leka......
Jag hade extremt ont i halsen, i huvudet och hela kroppen och gjorde mitt bästa för att hon skulle somna om men det gick inte. Helt galet. Hon var bara glad och skrattade och busade så vid 6.35 gick jag till micke och frågade om han kunde ta henne för jag mådde så dåligt.
När jag lite senare gick upp ur sängen var jag lika dålig och gick till vårdcentralen som konstaterade att jag hade halsfluss.

Lite tur i oturen var att Nelli vaknade så tidigt så på vägen hem från doktorn och apoteket somnade hon i vagnen och sov i 2,5 timma så jag fick vila.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)