.

.

torsdag 27 augusti 2015

Idag blir det inte så mycket gjort som igår.
Efter att ha lämnat killarna i morse gick jag hem och började skura staketet då det var ganska mycket, nelli var med och plaskade i vattnet så hon blev dyngsur och vattnet som hamnade utanför förvandlades till lera så tillslut blev det ohållbart.
Nelli var trött och lev hysterisk när hon inte fick plaska i vattnet längre så jag satte henne i vagnen och gick tills hon sonade då skyndade jag mig hem och duscha (en lyx som inte unnas småbarns föräldrar. Jag kan inte duscha när jag är ensammen för då gråter hon hysteriskt så jag måste alltid vänta tills killarna kommer hem och kan ta henne men det är inte alla dagar det går heller, då de vill vara på fritids och vi har bandy träningar några gånger i veckan, och på kvällarna kan jag inte duscha för det tar så lång tid för håret att torka så nu känner jag att jag e lycklig om jag hinner duscha en gång i veckan
Efter att jag hade duschat satte jag mig i soffan och åt frukost och tittade på datan samtidig men jäklar vad slö man blir när man går och sätter sig plus  att jag har ont i huvudet, det har jag haft i tre dagar nu.
Nu vet jag inte vad jag ska göra för om en timme kommer micke hem för vi ska till barnläkar mottagningen med Nelli och prata om hennes astma. Sen blir det super stressigt då vi måste skynda hem det fortaste vi kan hämta killarna och åka till Solna på deras bandy träning som börjar 16.
Ville måla staketet idag med men tiden räcker inte till.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)