.

.

söndag 30 augusti 2015

Finns inget bättre än att fylla år

Känner mig som en 5 åring men seriöst, det finns inget bättre än att fylla år,
Dagen började med Leo som säger ute i hallen -Är alla nere? sen sjöng dom ja må hon leva även om jag är säker på att leo sjöng han leva :)
Vag fick paket i sängen av den allra gladaste leo man kan hitta och en allra sötaste Nelli man kan hitta, (fick och fick jag kompromissade med att ta upp presenten ur kartongen utan att hon behövde släppa den) Sen fick jag av världens omtänksammaste Robin ett kort han valt själv med en text han skrivit själv som var så fin så jag grät länge och skrattade lika mycket då han skrev att ibland tycker han att jag är dum :)
Presenterna kunde inte ha varit bättre utan snarare det bästa man kan få, jag fick en Michael Kors väska som jag har gått och beundrat i nåt år faktiskt och en ny telefon eftersom min gamla gick sönder och ett present kort på Gina Tricot


Efter presenterna åt  vi tårta och sedan var det dags för Micke att åka till folkrace banan för dag 2 i tävlingen (så är det när man har en klumpig sambo som inte  tänker på att man fyller år )


Sen gick vi hem till mormor och morfar och firade morfars födelsedag.


Eftersom jag inte visste all när Micke skulle komma hem så tänkte jag att det kunde vara kul att göra något speciellt på min födelsedag så morfar skjutsade mig och killarna till friends och mormor var hemma med Nelli.
Jag gör aldrig något speciellt med killarna, och oftast är Nelli med och hon kräver konstant uppmärksamhet så det kändes kul för mig att bara vara med dom och ge dom all uppmärksamhet för engångs skull och det blir ju extra eftersom jag var ensammen med dom, när man är två vuxna blir det ju automatiskt så att man pratar med varann om allt möjligt men nu var jag bara med dom och kunde prata med dom om det de ville.Detta gjorde att detta faktiskt blev min bästa födelsedag någonsin.

Vi hade jätte bra platser på fjärde raden nästan vid mitten.



När vi kom hem igen kom Micke hem och jag fick min länge efterlängtade födelsedags middag på Olearys på 12 Tele2 arena och det var ännu bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig.
Köttet var stekt till perfektion, drinkarna suveräna och de hade alla möjliga sorters spel, basket pacman, airhockey mm, mm killarna var i himlen och jag är alltid gladast när dom har kul. Leo ville spela bowling men klockan var redan åtta och jag kände mig helt slut.
Trots att vi hade det underbar kändes det ändå i kroppen att jag hade halsfluss så vi åkte hem, åt en tårtbit och gick och la oss.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)