.

.

onsdag 1 april 2015

Sång stund i kyrkan

I dag har vi haft en riktig mys och lyx dag känns det som.
i var på sångsammling i kyrkan som vanligt på onsdagar och därefter går vi till kyrkans cafe och restaurang. Där säljer dom lunch för 50kr men jag brukar aldrig äta där utan bar ge Nelli lunch men idag hade de påsk lunch så jag kunde inte motstå, men det bästa var faktiskt en rotfrukts gratäng med rödvins sky och jag åt köttbullar till. Det var så gott att jag måste be om receptet nästa gång och Nelli hon åt omelett med rödvins sky och hon älskade det.
I ett obevakat tillfälle snodde hon min gaffel och när jag tittade dit hade hon gravlaxsås runt rela munnen och sken som en sol så då fick hon lite mer sås och då sken hon och gjorde sitt glada "frustande".


Hon har ju en rolig stil, så här satt hon runt hela affären.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)