.

.

måndag 6 april 2015

Min tur

Så var det min tur att bli sjuk.
Kände det inte riktigt när jag vaknade i morse så jag gjorde misstaget att lova Robin och Leo att gå till mossen (en stor konstgräs plan) och spela fotboll eftersom solen skiner, men ju längre tiden gick desto sämre blev jag tills jag insåg att det inte fanns någon chans att jaga kunde gå med killarna så jag ringde mormor och frågade om hon kunde gå med killarna efersom Micke inte är hemma idag.

Nelli har börjat hosta och inatt var hon så fruktansvärt snorig lillan :( och när hon vaknade i morse var hon rejält hes men hon är ändå så glad idag och sitter och leker med sina saker och när man tittar på henne skiner hon upp i ett stort leende.

Nu är killarna hemma igen och vi ligger i soffan och tittar på fotbollspremiären AIK- Halmstad.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)