.

.

söndag 5 april 2015

Feber och bantning

Min söta påskkärring sover och jag tänkte sova med henne men trots sömn bristen så har jag ingen ro att sova.
I natt var inget undantag heller, hon har gråtit och gråtit och vid 2 ville hon inte somna om utan ville hellre sitta upp och prata, gråta prata gråta. Jag var osäker på om jag skulle ge henne mer ipren men vid halv tre tiden gjorde jag det iaf men hon somnade inte förens vid 4.20 iaf och inte ens med ipren i kroppen kunde hon sova rofyllt.
Micke är i garaget och killarna är tysta som små möss så jag passar p att sitta vid datan en stund för det har inte funnits nån tid till et e senaste dagarna alls.

Jag har ju gymmat sedan i januari och lagt om kosten helt, från att ha ätit bullar till frukost och äppelpaj till lunch (nej det har väl inte sett ut så 7 dar i veckan men på ett ungefär) så har vi dragit ner på fett och kolhydrater men efter tre månader har jag inte gått ner ett gram och inga centimetrar heller. Vet inte vad som är fel? bara att man ändrar kosten borde göra skillnad och bara att börja träna ist för att vara helt stillasittande borde också göra någon skillnad.


 






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)