.

.

lördag 11 april 2015

Allergisk

Jag är tydligen allergisk mot Lephton hostmedicin också.
Natten mot onsdagen var jag så fruktansvärt sjuk så jag var övertygad om att det antingen var influensan eller att det nått sin kulmen och skulle vända men igår mådde jag bättre men hostade massor så vid halv ett så gick jag ner och tog hostmedicin jag slutade visserligen hosta men kunde inte somna, började svettas och frysa om varann och det liksom stack i hela kroppen och så fortsatte det hela natten, jag som nog en halvtimma som längst och när Nelli vaknade i morse var det fortfarande lika dåligt, jag skakade så mycket i kroppen så jag har legat i soffan större delen av dagen. Så var därför jag mådde så dåligt i onsdags natt för då tog jag också hostmedicin.












Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)