.

.

fredag 10 april 2015

10 år

I dag fyller Robin 10 år och jag tror han har haft världens bästa dag-
Vi väckte honom 7.30 i morse för att han bad om det, eller eg ville han att vi skulle väcka honom som vi gör varje år men jag hade verkligen ingen lust att gå upp så tidigt eftersom jag är så sjuk men tillslut förhandlade jag mig till 7,30 eftersom han vaknar så fruktansvärt tidigt, men då när vi kommer in och sjunger för honom sover han som en stock,,,,, jäkla unge.

Han älskade sina paket och et tycker jag han borde för han fick riktigt bra grejer i år.

Micke åkte och hämtade Robins tårta medans jag och Nelli gick vårdcentralen och sedan kom mormor och morfar och fikade.


Micke och jag åkte och handlade middag med en utslagen liten tjej och sedan åt vi tacos på Robins beställning och tittade på Lassemajas detektivbyrå.





vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)