.

.

lördag 14 mars 2015

Världens bästa dag och världens sämsta

Vi har inte haft en enda plan idag och på så sätt har det varit den bästa dagen någonsin. Jag började.med lite tvätt och städning men tyvärr har det varit något på tok med Nelli idag och hon har gråtit något fruktansvärt så redan vid nio gick jag ut med hunden för att få henne att somna men inte då. Så jag gick till affären och handlade överdrivet långsamt men inte somnade hon så då gick jag och gick på vägen hem och då.... Äntligen.
Sen sov hon i 1,5 timme och vaknade och var så glad men redan efter en kvart ungefär var hon ledsen igen. Galet.
Killarna passade på att gå ner till fotbollsplan i solskenet och efter lite lunch så gick vi till mossen och spelade ännu mer fotboll.
Jag kände nämligen att bara vara inne och lyssna på Nelli när hon skrek var mer än vad jag klarade.
När vi kom till Mossen fortsatte hon i allafall och tillslut satte jag på babblarna på telefonen och då blev hon knäpp tyst och satt och klappade på telefonen men så fort musiken tystnade så bröt hon ihop igen så tillslut gick jag en promenad med henne medan killarna spelade och då somnade hon tillslut och sov i två timmar.
Kan inte förstå vad det har varit som varit fel idag.
Men vi har ändå haft det bra och killarna har njutit till fullo av att bara vara hemma och bara få göra vad som vill. Önskar att alla helger va så.....




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)