.

.

onsdag 4 mars 2015

I dag var vi i kyrkan

Hon är ju så rolig Nelli, jag la mig på soffan med henne så hon somnade.
Efter en stund lägger jag ner henne på soffan och hon öppnar ögonen på engång och börjar gråta så jag plockar upp henne så fort jag kan och lägger mig ner igen.
Efter en stund lägger jag ner henne igen och då funkar det.
Sen blir det dags att gå till kyrkan så jag plockar upp henne och hon vaknar till lite men somnar om när jag lägger henne i overallen jag klär på henne bär henne till vagnen och sätter ner henne men hon bara fortsätter att sova ända tills jag tog upp henne i kyrkan.

När man vill göra nåt henne då jäklar e hon lätt väckt......











vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)