.

.

måndag 2 mars 2015

Hon e inte lätt den där Nelli

I morse var hon super hungrig och åt dom första skedarna med glädje, sen bröt hon ihop fullständigt.
Hon skrek helt hysteriskt och då gav jag henne lite vatten i en nappflaska för det gör alltid henne glad och det funkade bra MEN .... sen fick jag inte tillbaka flaskan nåt mer och hon var så söt för hon satt med nerböjt huvud och sög på flaskan som en napp, hon såg så rolig ut att jag tillslut var tvungen att filma henne.
Sen åt hon några skedar och bröt sedan ihop igen så jag lekte sjöng och dansade med 2 colaflaskor och en redbull men tillslut funkade inte det heller....

Undra varför det blir så?Att hon blir så fruktansvärt ledsen utan att man förstår varför.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)