.

.

onsdag 11 februari 2015

Sover



Nu sover hon lilla skatten. Undra hur den här natten kommer att bli?
Efter två nätter utan sömn känner jag mig överkörd men det kändes som hon hade feber på kvällen så hon fick lite alvedon innan hon somnade så får vi se om hon sover lite bättre i natt. Jag sitter här med henne i famnen och vågar inte lägga ner henne för då kanske hon vaknar. 
Leo låg här en stund också han var fortfarande vaken när jag kom hem och kunde inte sova pga en incident i skolan i dag. Gör så ont när han mår så dåligt. Jag är så himla arg, hoppas det blir bättre för honom i morgon. Vuxna är iblan så jävla klumpiga och okunniga och ställer till mer än de kan förstå. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)