.

.

fredag 13 februari 2015

Skit IKEA

Rent ut sagt
Jag ville köpa tyg förvarings lådor till Nelli i tyg för jag tycker att det verkar bra då hon är liten och inte behöver klämma fingrarna om de välter så jag tänkte köpa DRÖNA från IKEA men då har dom slutat med rosa och nu är det bara fula skit färger så jag skrev till Ikea och frågade och de svarade att dom behöver bya och förnya sig men när man googlar runt så i england där har dom kvar lådan i typ 10 olika färger men inte i sverige inte där kan man bara ha fyra.









vises

2 kommentarer:

Mallan sa...

Samma här, jag vill också ha de rosa! De där lådorna är jättebra och hyfsat snygga.

Anonym sa...

Blir något dyrare, men kolla på Ebay finns fler färger där.
Dock trist att ikea i Sverige inte har allt

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)