.

.

måndag 16 februari 2015

Lite av en skit dag

Startade på trevligaste möjliga sett men Leo  som var på ett jävligt humör redan från start.
Fyra gånger vaknade jag av att han skrek åt Robin innan jag gick ner och sa åt honom och vid 6.30 gav jag upp för då var Nelli vaken (som sov hela natten det är flera månader sedan det hände sist).
När vi kom ner var Leo fortfarande på strålande humör och jag har världens bästa morgon humör så vi rök ihop rejält, vilket aldrig är kul men ännu värre när han ska gå till skolan sen.

Jag och Nelli gick hem och jag om tills jag skulle sätta mig och äta frukost så tvär ledsnade hon och bara grät och äta med henne i knät är omöjligt och är som en bläckfisk och försöker sno allt man ska äta. men jag fick i mig lite frukost trots allt och la mig sedan med Nelli på magen och då somnade hon på sekunden.

Medans hon sov sprang jag upp med lite saker på vinden och fortsatte att städa i sovrummet. Här är det alltid så att jag börjar med något men hinner inte avsluta så det är alltid kvar till nästa dag och nästa osv. Och i förrgår började jag rensa i klädkammaren men det är för mycket sker så det får inte plats men jag vill inte kasta det heller, mest är killarnas kläder men som sagt kasta hel fina kläder känns helt sjukt men jag känner ingen med barn som jag kan ge det till heller.
När Nelli vaknade åt hon lite gröt men efter en stund var hon trött igen men kunde inte somna så vi gick och hämtade Leo, emn hon somnade inte då heller så då gick ja goch handlade, men hon somnade inte då heller så jag lagade middag och sen somnade hon minsann vilket var skönt för jag hade absurd huvudvärk och somnade på soffan med henne på magen och vaknade tjugo över fem då var det bara att kasta i sig maten så jag skulle hinna till gymmet.
Så har den dan gått och egentligen känns det som man inte gjort ett dugg.
Jag undrar ofta vart dagen tog vägen.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)