.

.

onsdag 18 februari 2015

Gud vad dagen gått fort.
Vi började dagen med att gå på promenad med marcella och Mio i 1.5 timmar sedan gick vi direkt till kyrkan.
Nelli hade precis somnat och jag hade sån besluts ångest om jag skulle gå eller om jag skulle gå hem och städa äta frukost etc.
Men kom fram till att det är ingen garanti att hon sover länge om vi går hem och då har vi missat sång samlingen som är det bästa hon vet så jag bestämde mig för att gå.
Så jag väckte henne när vi kom fram och det var super lyckat, hon hade jätte kul och var jätte glad hela dagen efteråt.När vi kom hem åt Nelli lite gröt sen kom micke och hämtade oss så åkte vi och åt lunch tillsammans.
När vi kom hem sov vi en stund på soffan tills killarna kom hem från fritids.










vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)