.

.

tisdag 27 januari 2015

Snorig och ledsen

Idag är ingen bra dag och i natt var ingen bra natt. 
Nelli är jätte snorig och bara bara ledsen. 
Jag velade fram och tillbaka om jag skulle gå nånstans för att då vara säker på att hon skulle sova bra och tillsist bestämde jag mig för att gå på sångsammlingen på öppna förskolan men på vägen dit somnade hon så jag gick hem igen men hemma sov hon bara i til minuter så tillsist la jag migmed henne i soffa. Och då somnade hon. Nu ska bara jag försöka sova så huvudvärken släpper nån gång. 

1 kommentar:

Lotte sa...

Inte kul när de är ledsna. Tuva är bara vansinnig när vi åker bil och det är ju inte så bara haha. Hoppas på en bättre dag för er idag :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)