.

.

fredag 19 december 2014

Piss dag skit tv och skit företag

Vi köpte en ny tv som kom igår kväll en samsung led ....
vi packade upp den och installerade den i går kväll när killarna sov och deras lycka var total i morse när dom kom ner. Lite senare på morgonen försvinner bara bilden och vad jag än gör kommer den inte tillbaka s jag ringer till samsungs support och får hjälp och tillslut kommer han fram till att antingen är det adaptern eller uttaget som är trasigt ic ber mig komtakta återförsäljaren, Webbhallen och  dom säger att jag antingen kan åka till någon affär och testa adaptern eller ta med mig tv in till närmaste butik och få den utbytt. Vilket e jävligt surt då vi hade beställt hemleverans nu ska vi själva packa ihop den köra tillbaka den och hem igen, Vilket skit företag.
Men jag tar med mig adaptern och åker till en butik som säger att dom inte hat möjlighet att testa adaptern utan att jag ska åka hem och hämta tvn.Så jag åker till elgiganten och ber m hjälp och killen där kan inte heller testa den men säger att jag skall köpa en ny adapt och prova om det går bättre.
Med den ny adaptern får vi bild, men vilken skit bild. Det var hundra gånger bättre på vår gamla som är över 15 år gammal, så nåt fel är det och när ska vi hinna fixa det här?? Vi är upptagna hela helgen och Micke har liksom ett jabb att vara på så åter igen vilket jävla skit företag.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)