.

.

fredag 19 december 2014

julavslutning och julbord

Skolavlutning firar vi med julbord och killarna stormtrivdes och åt så det kom ut genom öronen och det gjorde jag med.
Vi var på Sundby gård och åt, dom har överlägset det bästa julbordet och deras dessertbord.... jag finner inga ord, för varje sak jag provade tyckte jag att den var bättre än den förra men som vanligt fans det nästan ingen plats kvar då och ändå tyckte jag att jag tog det lugnt med maten.
Nelli fick smaka efterätter av Micke och hon är så otroligt söt och rolig. När han håller fram skeden gapar hon och sträcker ut tungan och viftar med både armar och ben.

Killarna har haft julavslutning i kyrkan idag vilket gjorde mig glad då jag själv alltid hade det som barn. Robin läste en vers och tände ett ljus i kyrkan och efteråt fick jag höra av flera att han läste jätte fint och jag är så ledsen över att vi föräldrar inte fick komma








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)