.

.

onsdag 24 december 2014

Julafton

Våran dag har varit lite sådär kan man säga, jag har sovit dåligt och var på världens humör så jag höll på att förstöra hela dagen och när det sedan vände lite så ramlade granen omkull över killarna som grät hysteriskt och kulor krossades hej vilt, men det var den totala vändpunkten för mig, när jag insåg att alla var oken och alla skärvor uppsugna så skrattade jag så jag höll på att dö åt händelsen.
Hur många har fått en gran över sig liksom??

Men allt som allt har vi haft en bra jul allihopa. Micke är galet bra på att köpa julklappar till mig, jag fick en Michael Kors klocka som jag hade önskat mig, en Elodie skötväska, två regnskydd och biljetter till Roxett i sommar (som känns fruktansvärt långt bort just nu)

Nelli fick en telefon som blinkar och spelar musik och så påslakan och nappflaska från Elodie details.

Killarna fick Ps4 och fifa nhl minecraft och lite smått och gott och av mormor och morfar fick en ipad.
Av mickes moster och morbror fick killarna ett coronne spel, Nelli en underbar docka och Micke och jag en choklad fondu så nu ska vi doppa frukter.


















vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)