.

.

tisdag 11 november 2014

Söta bus skatten

Jag gick en promenad som vanligt efter att jag hade lämnat killarna i skolan men jag hade så sjukt ont i magen att det var ren tortyr att då men nu känns det mer som ett måste att gå, eftersom jag äntligen kan och för att jag fortfarande har 11 kg kvar efter graviditeten som inte har försvunnit, säkerligen pga att jag inte kunna gå ens vanliga promenader.
Nelli är så galet fin i sin stickade overall så vi tog den idag med.
Men när hon fick smaka min frukost lindade jag in hela henne i en handduk.
Sen passade vi på att sova lite på soffan efter ytterligare en sömnlös natt.





vises

1 kommentar:

Lilla Malin sa...

Hihi, vilken liten solstråle!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)