.

.

torsdag 13 november 2014

God natt säger Nelli efter en lång och händelse rik dag.
Jag och Nelli har varit på mitt jobb och hälsat på och det var så underbart Som om jag aldrig har varit borta. Jag älskar ju mitt jobb så sjukt mycket men när jag fick Nelli kände jag att jag ALDRIG MER ville jobba, men nu är den känslan borta och jag vill gå dit i morgon igen. Nelli fick jätte fina kläder i present av mina jobbar kompisar som vi ska prova i morgon,
Idag blev det ingen tid över då det var dags att börja förbereda inför killarnas innebandy då jag kom hem.



Nelli försöker få in HELA hakklappen i munnen.


Leo busar och hon bara skrattar


hypnotiserad av ljust från datan,




vises

4 kommentarer:

Life of Johanna sa...

Så söt!

roligt du säger jag är stor, alla säger den är så liten, men själv tycker jag den är stor. Det är lagom nu, men gissar den lär växa ett och annat till :)

Lilla Malin sa...

Vad mysigt att hälsa på lite. Och vad skönt att du fick tillbaka lusten att jobba lite! :)

Maria sa...

vad mysigt att hälsa på jobbet :)

sv; ja det är just därför jag bloggar. för att jag vet hur roligt det kommer bli att gå tillbaka och kolla sen :)

Moas oplanerade (gravid)blogg sa...

Roligt att hälsa på jobbet en stund:)

Ja, jag har kollat lite på tradera. Jag blir så tävlingsinriktad bara så jag får passa mig när jag budar haha. Bara för att det inte ska bli för galet roar jag mig nu med att få tag i det stora klippet på babynest där istället. Det är inte helt lätt men jag har ett tag på mig:)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)