.

.

fredag 14 november 2014

Baby foto och bak

Jag hade så ont i ryggen efter promenaderna den här veckan så i morse fick killarna gå själva till skolan, tänkte om jag vilar idag och i helgen så kanske jag kan gå på lite fler promenader nästa vecka :)
Klockan 10 var jag och Nelli på baby fotografering och hon sken som en sol hela tiden så jag tror att korten blev jätte bra. Den tanken slog mig i dag att killarnas baby foton finns ju inte digitalt så man kan aldrig framkalla ny.... det gjorde mig lite ledsen, jag letade runt ett tag för att se om det stod på någon hemsida att man kunde skicka in pappers kort och få dom framkallade men det fanns det visst inte.
Sen har jag ägnat resten av dagen åt att baka.
I morgon är min fika dag så nu bakar jag vanliga chokladbollar, havre bollar och kladdkakemuffins.
Baka är inte min grej, jag misslyckas varje gång och idag är inget undantag, första omgången muffins blev lite som sko sulor, men Leo gillade dom.
2a omgången blev jätte bra :)







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)