.

.

onsdag 22 oktober 2014

Sjuk igen

Hur är det rimligt?
Nu är det tredje gången på två veckor. I natt hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde svälja och dundrande huvud värk så jag låg vaken halva natten,
Så jäkla trist, ännu mer att sova bort större delen av dagen men jag vete sjutton om jag hade gått nån promenad idag iaf då det blåste fullkomlig storm ute.

För övrigt har leos klass varit på Andys lekland idag, dom har nåt projekt där dom bjuder in klasserna för att det är viktigt att man rör på sig och då kan man både leka och röra på sig..
Bra initiativ tycker jag men ännu bättre hade det varit om dom sänkte priserna då hade man kunnat gå dit oftare......

Medans Leo var på Andys var Micke och jag i hans skola och letade efter hans gympa kläder som han glömde ta hem i fredags och igår var dom borta när han skulle ta hem dom. Hans fröken sa att dom hade letat överallt men att dom var borta och eftersom jag visste hur viktiga dom var för Leo ( för det första var det Neymar, för det andra hade Micke köpt dom i Kina, för det tredje ska Leo klä ut sig till nymar på maskeraden på fredag) så  ringde jag till Micke som kom hem från jobbet eftersom jag var för sjuk för att gå till Leos skola, vi åkte dit och letade och påsen låg under hans krok på fritids. Ibland blir man så jävla trött....














vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)