.

.

fredag 19 september 2014

Svårt att sova.

Nelli har sovit dåligt på dagarna både i går och idag.
Det känns så hemskt att gnälla eftersom hon är så himmla snäll oftast och även de här dagarna skrattar hon och ler men därimellan sviktar humöret och det blir massa gnäll.

Jag ville ha Texas Longhorn chilitill middag så mamma och pappa skjussade mig till ica maxi för dom hade slutat med det på vår ica, men det visade sig att dom hade slutat med det där med så vi fick åka till coop där fanns ALLT.
Poängen var iaf att jag trodde hon skulle sova i bilen men det gjorde hon inte så när vi kom hem var hon SÅ trött och gnällig och tillslut bara grät hon så jag satte henne i vagnen och gungade henne tills hon somnade. Jag provade att lägga henne först men då skrek hon ännu mer men när hon fick sitta blev hon nöjd och somnade på en minut.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)