.

.

torsdag 4 september 2014

Sjuk

Och det är så hemskt.
Jag visste ju att förr eller senare kommer den dagen då jag blir sjuk med lilla Nelli men det var så hemskt i går.
Jag tror jag ammade 50% av dagen för att få henne att ligga still och inte vara ledsen.
Men hon är så snäll och när kvällen kom hade jag så dåligt samvete, hon som är så "med" nu och gillar att busa och leka fick bara ligga hela dan.
Micke kom hem så sent på kvällen så då var det redan sängdags.

Robin och Leo tjänar också att få beröm, det var den bästa kvällen någonsin.
Leo bråkar alltid och gnäller när han ska lägga sig men igår packade han sin ryggsäck borstade tänder och allt utan ellr ljud, han tom frågade vad ska jag göra nu??





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)