.

.

lördag 20 september 2014

Kryssning

Idag ska vi på en liten kryssning, jag ville åka på min födelsedag men då kom vi på att det var löningshelg och att båten säkert va full med fyllskallar så vi struntade i det.
Det var en bra resa men gud vad Micke och jag var trötta efter maten, världens mat koma.
Annars äter vi alltid på vägen hem men nu provade vi tvärt om för att annars går man nästan bara av båten efter maten men nu satt vi och längtade efter sängen ist.
Killarna hede iaf kul och det var det viktigaste och maten var jätte bra och det är det viktigaste för mig.


Leo hittade en gosedjurs hund SÅKLART han är så förtjust i gosedjur och framförallt hundar.
Först hittade han en hund i en svart väska med rosa hjärtan på så det diskuterade han och funderade över ett tag att det var en tjej väska.
Tråkigt att dom hade gjort den så tjejig eftersom uppenbarligen vill även killar he en väska med en hund i.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)