.

.

onsdag 10 september 2014

Föräldra grupp och baby massage

Jag var på föräldragruppen för omföderskor idag, tredje och sista gången tyvärr. Det har varit jätte bra och trevligt och såklart missade jag förra veckan för att jag var sjuk.



Hon hade så skön stil under massagen så jag var tvungen att ta kort :)
Men efter att vi masserat benen och började med magen blev hon jätte ledsen, jag inbillar mig för att hon nog hade ont i magen. 
Vi har nämligen haft en jobbig natt, inget har varit bra och hon har gnällt massor, (dessutom var leo ledsen och sov hos mig)
Sä jag klädde på henne så fort jag kunde inan hon förstörde massagen för de andra och så fort hon fick kläder på sig blev hon nöjd.
Men jag tycker att det inte har varit riktigt bra på hela dan.
Jag köpte också ny NAN nu, på pulver i stället för tetra för det först för tt det svider nu och för att jag tycker det är lite jobbigt att amma nu.
Hon liksom drar och sliter i bröstet och bökar massor när hon äter så det är en rätt otrevlig stund varje gång hon ska äta så jag tänkte försöka ge flaska på dagen och amma på natten lite mer.
 Men med undantag såklart som idag då hon inte kom till ro fast hon var trött då ammade jag henne tills hon somnade :)




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)