.

.

måndag 25 augusti 2014

Vilken natt

I morse när väckarklockan ringde var jag mer död än levande och så ont i huvudet. 
Nelli sov mellan 22- 01 sedan kom Leo och var lite trött och förvirrad. Lagom tills jag var på väg att somna gick Robin på toa och trappan knarrade massa. Sen somnade jag och vid 3.10 vaknade jag av att Leo grät massor. Då hade han huvudvärk och det kändes som lite feber. Så jag gav han lite alvedon och sen fick han sova i vår säng. Klockan 4 vaknade Nelli och ville äta, efter en stund somnade hon men vid 5.15 började hon knorra sparkas och fäkta för då började hennes mage att jäklas, nånstans mellan då och 6.50 somnade jag för jag sov som en stock när väckarklockan ringde. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)