.

.

onsdag 16 juli 2014

Det är fortfarande inte särskilt bra med Nelli.
Micke är ju bortrest på Gotland den här veckan och det jag såg fram emot mest var att få ha hela sängen för mig själv ...... MEN NÄHÄ.......
I går somnade Nelli i min famn och efter en 20 minuter la jag ifrån mig henne då jag var "säker" på att hon sov ordentligt och djupt.
Men efter ca 5 minuter var hon klarvaken och gallskrek.
Så åter igen upp i famnen och hon somnade men då ålade jag mig ner i liggande ställning och somnade, då kom Leo och sa att han var kissnödig men rädd för att gå upp.
Sen somnade jag igen och efter ett tag kom Leo igen och sa att det var så varmt i sovrummet.
Efter det försökte jag igen att lägga ner Nelli bredvid mig super nära men ändå bredvid och då sov hon en hel timme innan hon grät igen.
Lite mat och sen somnade hon PÅ mig igen.....
När morgonen kom var jag så trött så trött.
Hon har nu i ca en veckas tid börjat knorra, stånka och stöna i sömnen vid 5-6 tiden och fortsätter så tills hon är klarvaken och då bajsar hon oftast.

Tur att hon är så söt att hjärtat stannar annars hade man varit lite trött på henne vid det här laget.
När jag valde ut korten till inlägget såg jag ett där hon grät och då slog det mig..... jag har bild bevis på att hon gråter, att hon inte är underbarast på jorden ;)






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)