.

.

måndag 2 juni 2014

Oturs förföljd?

Jag tror att Nellis super baby body är oturs förföljd. 
Nelli är ju och bajs bebis, och i förrgår kväll kräktes hon så då tog jag fram super baby bodyn för första gången och efter ca tio minuter kräktes hon ner hela den. Igår tvättade jag den och idag tänkte jag att vi ger den ett nytt försök för det är den enda bodyn vi inte har använt än. 
Och vad händer..... Medans jag knäpper den mellan benen så kräks hon, över hela bodyn, så nu ligger den i tvättmaskinen igen. 
Sen har hon lyckats kräkas tre gånger till och efter att ha tvättat henne i handfatet två gånger så ligger hon nu inrullad i två handdukar och fortsätter att kräkas. 
Tur att hon är så söt annars hade jag brutit ihop :)

Jag hann iaf ta ett kort i förrgår   



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)