.

.

torsdag 19 juni 2014

Mitt lilla monster

Så här ser ett monster ut.

Så söt och oskyldigt sovandes, men skenet bedrar…….
I natt har hon skrikit skrikit och skrikit, tills hon blev mörkröd i ansiktet och inget vi gjorde hjälpte.
Det ända hon vill göra är att äta och det märks, mina bröst är så såriga just nu att jag knappt kan amma henne.
Frågade på bvc igår men hon sa ju att det bara är någon fas av något slag så det är väl bara att bita i hop.
Men jag är trött så jag inte vet vad jag heter, jag har precis varit och lämnat killarna på sommar fritids och ska försöka sova lite, men jag tycker det är svårt att somna när man ”måste” fast jag är trött.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)