.

.

måndag 9 juni 2014

3 nätter i egen säng

Nelli har sovit tre nätter i sin egen säng, och vad otroligt skönt det är.
Jag sover jätte dåligt när hon ligger bredvid mig, man är liksom på helspänn hela tiden.
Men hon har såklart ätit, var tredje timma som en liten klocka :)
Men i natt sket det sig, tror att hon sov för länge på kvällen för när jag började somna då var hon klarvaken och senare sur och grinig Micke tog henne till 12 sen bytte vi, och då hörde vi lilla Leo gråta.
Det är så varmt på övervåningen så han kunde inte sova utan hade huvudvärk.
Vi 3 var Nelli fortfarande ledsen och missnöjd så då gick jag upp och satte på henne en kortärmad body, innan låg hon i bara blöja eftersom det var sån bastu på övervåningen och då tvärsomnade hon och sov till efter 6 i morse.
Jag tror inte hon gillar att vara naken.
Hon skriker massor när man tar av blöjan också och blir tyst när den nya kommer på.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)