.

.

torsdag 8 maj 2014

V.38 (37+0)

Bara 10 dagar kvar.
Killarna är i skolan och det känns som att tiden bara rusar iväg och ändå har jag inte gjort nånting, jo startat en tvättmaskin men det tog ju 10 sekunder.
Jag stör mig så mycket på att jag inte kan göra någonting, jag tittar på allt när jag går till toaletten eller köket och tänker att det där ska bäras bort, den där ska ställas in, osv
Jag vill ju att det ska vara fint tills hon kommer ändå verkar det som om jag får ta städningen EFTER att hon har kommit.
Undra hur länge det tar innan jag kan röra mig normalt igen efter förlossningen.
Jag pratade med läkaren och sa att jag hade hört att om man inte är bra efter 3 månade måste man be om hjälp annars kan det bli kroniskt men då sa hon han jag skulle räkna med 6 månader iaf eftersom det är så illa.
Men det är ju skillnad på att ha lite ont och vara sängliggandes som nu.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)