.

.

onsdag 7 maj 2014

Söta bebis kläder

Idag kom den här på posten.
Gud vad jag längtar till vi kan börja använda kläderna jag har köpt.
Hittills har vi kläder i stl 50 och 56 och ett fåtal i strl 62, de i 62 är såna som jag tyckt varit så söta så jag har köpt dom bara därför, än har jag inte leta något i 62 än
Känns ju som man klarar sig i några månader på strl 50 och 56.

Tycker däremot att det e väldigt svårt nu i maj när hon kommer vd som e lagom att ha på utomhus.
Robin hade overall, han är född den 10 april och Leo hade lite mycket kläder då vi kom hem från BB den 12 juni, då det var värme rekord just då, så vi fick skynda att köpa kortärmade bodysar åt honom.

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska tänka, de säger 17- 18 grader nästa helg, ( känns helt sjukt att veta att hon kommer nästa helg) men vad fan e lagom för en nyfödd bebis då??
Robin och Leo kan ju gå ut i shorts och t shirt då medans jag tycker inte att det är varmt.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)