.

.

lördag 17 maj 2014

nervös

känner mig mer nervös än förväntansfull.
alla säger att snart har du din bebis men det är som om DET inte alls har sjunkit in än, det jag är GLAD över är att äntligen slippa denna fruktansvärda smärta som bara blivit värre och värre tills jag mer eller mindre bara har legat de sista 2-3 veckorna.
jag längtar efter att kunna resa mig ur sängen utan att gråta.
 men jag är så nervös över vad som kommer hända i morgon, hur länge kommer vi att behöva vänta innan vi  får komma in?
vad kommer hända?
vad kommer dom göra?
hur ont kommer det göra?
och hur lång tid kommer det att ta?
det är dom tankar som maler i huvudet just nu och har gjort i några dagar..


vises
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)